Fundraising voor sociaal ondernemers

Ook als startende of kleine sociaal ondernemer moet je groot denken als het over fondsenwerving gaat. Natuurlijk zijn giften van partners of sponsors welkom, maar kan je hier niet meer uithalen dan 'alleen maar' geld? Ideaal zorgt je fondsenwervingsstrategie voor meerwaarde voor je donor, je eigen organisatie en ook de maatschappelijke impact die je wilt bereiken.

Aan de hand van een 'roadmap' voor strategische impact, neemt fundraisingspecialiste Griet Dehandschutter je mee op expeditie. Hoe ga je in de schoenen van je donor staan? Hoe maak je een visueel sterk verhaal dat donoren aanspreekt? Hoe kan je meer halen uit je netwerk?
Tijdens deze workshop ontdek je je innerlijke Indiana Jones en maak je keuzes tussen 'quick wins' of waardegedreven partnerschappen.

Praktisch: maandag 22 januari 2018 van 14 tot 17 uur bij de Sociale InnovatieFabriek, Ravensteingalerij 28, 1000 Brussel (map). Deelnemen kost 60 euro (exclusief BTW) per persoon. Meer info en inschrijven via deze pagina.

22 januari 2018