• Sociaal ondernemers hebben het niet altijd gemakkelijk. Ze staan in voor zowel de financiële als de sociale kant van hun onderneming.

    02 July 2018
  • Steden en gemeenten zijn echte labo’s voor maatschappelijke ontwikkelingen.

    12 juni 2018
  • Wat verkoop je? Wat is jouw verhaal? Hoe bouw je het op? En aan wie verkoop je? Wie is jouw potentiële klant?

    12 juni 2018
  • Sociaal ondernemen doe je niet alleen. Met je project wil je in de eerste plaats positieve verandering brengen voor de samenleving.

    05 juni 2018
  • 29 mei 2018
  • Een briljant idee hebben is één ding. Je ervan verzekeren dat je plan ook werkt in een realistische setting is een heel ander verhaal.

    23 mei 2018
  • Overheden, sponsors, stichtingen, innovatieondersteuners, traditionele bankiers en sociale financiers,… Allemaal hebben ze andere verwachtingen van je project.

    22 mei 2018
  • Wat verkoop je? Wat is jouw verhaal? Hoe bouw je het op? En aan wie verkoop je? Wie is jouw potentiële klant?

    14 mei 2018
  • Je hebt een innovatief idee of project met maatschappelijke impact? Dan houden de volgende vragen je misschien bezig. Hoe kan ik die impact zichtbaar maken?

    08 mei 2018

Pages